NEWSLETTER

Aboneaza-te la Newsletter

Alăturați-vă listei noastre, rămâneți la curent cu promoțiile noastre.

Cum se face livrarea produselor

Pentru livrare în țară sau în București apelam la serviciul de curierat al FAN CURIER.

Livrare se face în general în 24 ore de la primirea comenzii, dacă aceasta a fost plasată până în ora 14:00 de luni până vineri. În cazul în care produsul nu este în stoc sau livrarea a fost făcută după ora 14:00, sâmbăta sau duminica ne angajăm să trimitem comanda în prima zi lucrătoare.

Există totuși posibilitatea, destul de rar, să nu reușim să vă trimitem produsul nici a doua zi dacă nu îl avem în stoc propriu și nici unul din partenerii noștri nu-l au. Veți fi înștiințat și vi se va oferi un produs ca alternativă sau un termen aproximativ de livrare, în funcție de urgența dumneavoastră.

În cazul apariției unor întârzieri, veți fi înștiințat telefonic de un membru al echipei creativ-colkim.ro. Înștiințările de trimitere se vor face și prin email/telefon. Livrarea se face doar pe teritoriul României, deocamdată. Produsele sunt livrate la adresa specificată de dumneavoastră ca adresa de livrare în momentul plasării comenzii.

Tarife de livrare generate la comandă sunt aproximative, dar va vor fi comunicate exact înainte de livrare – 11.5 ron + TVA pentru colete, kilogramele adiționale se taxează cu 3 lei/kg + TVA.

  • Politică de returnare a produselor
  • Formular de retur
Politică de returnare a produselor

Politică de returnare a produselor

Pentru a returna produsele, este necesar să respectați următoarele proceduri:

– Asigurați-vă că aveți produsul, ambalajul și accesoriile intacte

– Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că nu au fost desigilat.

– Contactați-ne la nr de tel +40 761 365 170 sau la adresa de mail retur@top-insecticid.ro și o să stabiliți cu reprezentantul nostru desfășurarea procedurii de retur.

– Dacă produsul îndeplinește condițiile de retur, reprezentantul nostru o să contacteze curierul FAN CURIER și se va solicita preluarea produselor de la sediul/adresa dvs.

– Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Îți recomandam păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

– După ce produsul ajunge la noi și a fost verificat, vei fi contactat de un operator pentru finalizarea procedurii.

– Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data returului. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil), sau vom reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.

– Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, conform art.14 al 3 din O.U.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii. Dacă la verificarea produsului se constată faptul că acesta prezintă urme de uzură (zgârieturi, deteriorare, degradare ) se va aplica o taxa de “devalorizare produs” proporțională cu gradul de deteriorare a acestuia.

– Această taxa va fi menționată în factura storno.

*ATENȚIE!!! Nu se acceptă coletele sosite retur în sistem ramburs.

Formular de retur

Formular de retur

TOP INSECTICID © Copyright 2013-2023. All Rights Reserved.

Securitate